« 克己 !!! | Main | モラトリアム !!! »

Heaven !!!

j_sofar_108中二の冬、隣の席のコが「ねえ、チョコほしい?」「ほしい、ほしい!!(犬か、私は)」

どうやらクラスの女のコたちがひとり一個ずつだれかにあげようみたいな、遊びかボランティアかよくわからんけど、そんなノリだったようで。でもまあギリでも嬉しいからね、それに全員もらえるわけでもないだろうからいい方じゃん、と思って迎えたバレンタインデー当日。友達連中はだれがだれにもらったとか言ってるのに、まだもらえない。あれ?約束がちがうんじゃ・・・。

あきらめかけた昼放課、他のコによばれて行ったとこに彼女がいました。で、チョコいただきました。とても恥ずかしそうにくれました。マジチョコでした。それを見ていたヤンキー系の女のコたちに、体当たりされるはツッこまれるはみんなにバラされるは大変でした。でもきっとニヤけてました。

そのときの一か月間は、大好きなブライアン・アダムス(誕生日がいっしょ!)のこの曲が、ずっと頭の中で流れてた感じでした。いい曲だ。

Baby you're all that I want
When you're lyin' here in my arms
I'm findin' it hard to believe
We're in heaven
And love is all that I need
And I found it here in your heart
It isn't too hard to see
We're in heaven

I've been waitin' for so long
For somethin' to arrive
For love to come along
Now our dreams are comin' true
Through the good times and the bad
I'll be standin' there by you

風邪の高熱でうなされると、昔のこと思い出しません?


|

« 克己 !!! | Main | モラトリアム !!! »

「音楽」カテゴリの記事

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/53502/3490587

Listed below are links to weblogs that reference Heaven !!!:

« 克己 !!! | Main | モラトリアム !!! »